Jag har blivit överbevisad för många gånger för att tvivla. Jag använder det nästan varje dag. Människor från hela landet mailar mig och vill prova på. Intresset är stort, och det bara växer. Inte konstigt kanske, när inte sjukvården funkar som den ska. För många är det det sista halmstrået. För mig är det helt naturligt. Och det brukar fungera. Jag har fått fantastiska resultat när det gäller både ex. värk och människor som mår psykiskt dåligt. Dom skriver och berättar att dom nu äntligen mår bättre än förut. Hur det fungerar? Det är jag inte helt säker på själv. Mycket omkring oss kan vi inte förklara, men att det funkar det, det vet jag.
Du kan också prova genom att maila mig. Det är helt gratis! Du får prova en healing gratis för att jag vill att alla som vill skall kunna prova. Jag utför min healing på distans. D. v. s. det spelar ingen roll var du bor eller befinner dig och du behöver inte besöka mig för att få din healing.
Nedan ser du ett urval av alla de mail som jag fått efter jag givit personerna i fråga healing:
En healing kl. 21.00...
Strax efter kl 21 kändes det som att jag lättade en liten liten bit från madrassen, jag flöt omkring. En stickande känsla i nästan hela höger sida, sedan bara värme. Efter healingen har jag känt mej mer avslappnad, inte så stressad och jag har ett klarare "tänk" nu än innan. Jag som alltid har svårt att slappna av blev mer än förbluffad när jag upptäckte att hela 35 minuter gått när det kändes klart. Tack Elixa, du får en extra stjärna på himlen av mej. Kram /Namn/
En kvinna har länge haft ont i ryggen.
Hon får healing och jag "går in i" hennes rygg och ser vad som är på tok. Jag använder min mentala "verktygslåda" och "borstar bort" de broskbildningar som jag ser att hon har i ryggen. Under ett ögonblick kände hon inte sin rygg alls. Den fanns liksom inte, sa hon. När hon efter healingen sätter sig på sängkanten så berättar hon att det "knäpper" till rejält i ryggen, och smärtan försvann nästan helt, och just då, på en gång.
Tack!
Jag kände av healingen och värken i min vänstra arm försvann, så tack för det! Kram /Namn/
Ännu ett tack:
"Du anar inte vad du gjort för mig! Jag är friskförklarad nu på psyk." "...Tack ur djupet av mitt hjärta. Love /Namn/"
fredag 16 november 2007
Tror du på healing? Jodå, det fungerar!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentarer:
Hej! Kan man få testa en kostnadsfri healing?
Med vänlig hälsningar
Malin Jäderström
Skicka en kommentar