lördag 6 februari 2010

Hej alla!

Just nu gör jag ingen gratis healing. Det är många som ber om det, och mycket annat också som händer just nu så det finns helt enkelt inte tid till det. Men titta gärna in på min hemsida ändå!

Kraft & Styrka! :)

tisdag 20 oktober 2009

Intro-erbjudande!

Eftersom jag vill fira min nya hemsida, Lightspirit, på nåt sätt som också kommer dig till godo, så erbjuder jag just nu gratis spådomar!

Klicka här för info på Lightspirit!

onsdag 8 juli 2009

Tillbaka!

Nu är jag tillbaka här igen. För att vidareutveckla mina mediala tjänster och healingen. Jag har fått till mig känslan av att det är dax att ta detta på större allvar och att verkligen gå framåt inom detta. Mina guider gör sig mer och mer påminda och har "påpekat" att det är hög tid att ta tag i det hela nu. Det känns både fantastiskt och härligt att äntligen få sätta igång igen efter en tids frånvaro!
Så... nu är jag alltså här igen och hälsar dig varmt välkommen!
Du får prova en healing gratis.

Jag vill att det är du själv som beställer din healing!

Jag ger alltså inte (gratis)healing till någon annan som du önskar skall få healing.

Kraft & Värme!

Marita :)

fredag 7 mars 2008

Helande boktips!

De här böckerna borde ALLA människor läsa! Det är min personliga åsikt :-) Om vi tar till oss vad som står i dem, så skulle vi alla må bättre, vara friskare och få leva i en bättre värld. De är mycket läsvärda och lärorika. Du kommer att få åtskilliga AHA- och OJ DÅ-upplevelser!!
Jag har läst dem för att lära mer, stilla min nyfikenhet och få ett fantastiskt verktyg som hjälper mig att behålla både min (och mina klienters) hälsa. Läs dem du också!

Munken som sålde sin Ferrari ¤ av Robin Sharma
Finn din livsuppgift ¤ av Robin Sharma
Vem gråter vid din grav? ¤ av Robin Sharma
Energimedicin:
Du kan hela ditt liv • av Louise L. Hay
En bok om sambandet mellan våra tankar och sätt att leva, och värk, sjukdomar, skador i våra kroppar. En enormt bra bok! Rena rama uppslagsboken vad gäller våra kroppar och hur de påverkas av exempelvis nedstämdhet, stress och negativa tankar. Författaren säger; "Vi kan med våra tankar skapa vårt liv här och nu. Du är till hundra procent ansvarig för ditt liv. Du skapar ditt liv med dina tankar och kan börja förändra det NU!" Boken är såld i över 30 miljoner exemplar!

Andens anatomi • av Caroline Myss
En fantastisk förklaring på hur stress, negativt tänkande, ett "trist" liv och traumatiska upplevelser påverkar vår fysiska hälsa! Boken har även en utförlig beskrivning och förklaring av chakrasystemet och förklarar hur allt (kropp, energier, ande) hänger ihop! En helt fantastiskt lärorik bok!

Personlig utveckling:
ELDSJÄLAR – Om att vakna upp och ta nästa steg • av Arjuna Ardagh
Författaren berättar om sina samtal med tusentals människor världen över som har erfarenhet av denna så kallade uppväckta omvändelse. Han beskriver övertygande den här djupgående förändringen av medvetandet; känslan av välbefinnande, den stora glädjen och den oräddhet - till och med inför döden - och strävan mot osjälviskhet, som präglar detta tillstånd.

fredag 16 november 2007

Tror du på healing? Jodå, det fungerar!

Jag har blivit överbevisad för många gånger för att tvivla. Jag använder det nästan varje dag. Människor från hela landet mailar mig och vill prova på. Intresset är stort, och det bara växer. Inte konstigt kanske, när inte sjukvården funkar som den ska. För många är det det sista halmstrået. För mig är det helt naturligt. Och det brukar fungera. Jag har fått fantastiska resultat när det gäller både ex. värk och människor som mår psykiskt dåligt. Dom skriver och berättar att dom nu äntligen mår bättre än förut. Hur det fungerar? Det är jag inte helt säker på själv. Mycket omkring oss kan vi inte förklara, men att det funkar det, det vet jag.

Du kan också prova genom att maila mig. Det är helt gratis! Du får prova en healing gratis för att jag vill att alla som vill skall kunna prova. Jag utför min healing på distans. D. v. s. det spelar ingen roll var du bor eller befinner dig och du behöver inte besöka mig för att få din healing.


Nedan ser du ett urval av alla de mail som jag fått efter jag givit personerna i fråga healing:

En healing kl. 21.00...
Strax efter kl 21 kändes det som att jag lättade en liten liten bit från madrassen, jag flöt omkring. En stickande känsla i nästan hela höger sida, sedan bara värme. Efter healingen har jag känt mej mer avslappnad, inte så stressad och jag har ett klarare "tänk" nu än innan. Jag som alltid har svårt att slappna av blev mer än förbluffad när jag upptäckte att hela 35 minuter gått när det kändes klart. Tack Elixa, du får en extra stjärna på himlen av mej. Kram /Namn/

En kvinna har länge haft ont i ryggen.
Hon får healing och jag "går in i" hennes rygg och ser vad som är på tok. Jag använder min mentala "verktygslåda" och "borstar bort" de broskbildningar som jag ser att hon har i ryggen. Under ett ögonblick kände hon inte sin rygg alls. Den fanns liksom inte, sa hon. När hon efter healingen sätter sig på sängkanten så berättar hon att det "knäpper" till rejält i ryggen, och smärtan försvann nästan helt, och just då, på en gång.

Tack!
Jag kände av healingen och värken i min vänstra arm försvann, så tack för det! Kram /Namn/

Ännu ett tack:
"Du anar inte vad du gjort för mig! Jag är friskförklarad nu på psyk." "...Tack ur djupet av mitt hjärta. Love /Namn/"

måndag 12 november 2007

Vi stressar ihjäl oss!

Och värre och värre blir det. Det är så många som mår dåligt nu, att man kan bli mörkrädd! Vad göra då? Det bästa är såklart om man kan ändra på sin livssituation och på sitt sätt att leva. Måste du ha den där nya, glänsande dyra bilen? Eller en platt-TV som täcker hela vardagsrumsväggen? OK då, men troligt är att du inte blir särskilt mycket lyckligare av enbart det. Kan du inte stanna hemma från jobbet en enda sjukdag, för då klarar du inte alla avbetalningar? Är det värt det? Är det verkligen värt din hälsa för att kämpa med detta? Ja det avgör du själv. Det är ditt beslut helt och hållet. Är du kanske arbetslös eller sjukskriven? Det i sig kan kännas mycket stressande.
Du kanske inte kan ändra på detta i en handvändning även om du skulle vilja, men se då till att du ändå tar dig lite "egentid" då och då! Det är viktigt! Det behövs inte mer än 10 minuter i tystnad och lugn och ro om dagen för att det skall göra stor skillnad på hur du mår. Och då har din kropp åtmonstone en chans att återhämta sig från vardagsstressen en liten stund. Lyssna t. ex. på avslappnande musik (eller sitt i ett helt tyst rum, om du föredrar det, eller ännu hellre ute i naturen om du har möjlighet). Ligg eller sitt bekvämt och blunda. Försök att inte tänka utan att "bara vara". Det är inte lätt i början, men du lär dig. Se till att du får ha det tyst och lugnt omkring dig när du gör detta. Stäng av mobilen och annat som kan störa. Det här är DINA 10 minuter. Och vet du vad? Du ÄR faktiskt värd dem.