Nu är jag tillbaka här igen. För att vidareutveckla mina mediala tjänster och healingen. Jag har fått till mig känslan av att det är dax att ta detta på större allvar och att verkligen gå framåt inom detta. Mina guider gör sig mer och mer påminda och har "påpekat" att det är hög tid att ta tag i det hela nu. Det känns både fantastiskt och härligt att äntligen få sätta igång igen efter en tids frånvaro!
Så... nu är jag alltså här igen och hälsar dig varmt välkommen!
Du får prova en healing gratis.
Jag vill att det är du själv som beställer din healing!
Jag ger alltså inte (gratis)healing till någon annan som du önskar skall få healing.
Kraft & Värme!
Marita :)
onsdag 8 juli 2009
Tillbaka!
Upplagd av Rum 1900 kl. 01:33 0 kommentarer
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)