fredag 16 november 2007

Tror du på healing? Jodå, det fungerar!

Jag har blivit överbevisad för många gånger för att tvivla. Jag använder det nästan varje dag. Människor från hela landet mailar mig och vill prova på. Intresset är stort, och det bara växer. Inte konstigt kanske, när inte sjukvården funkar som den ska. För många är det det sista halmstrået. För mig är det helt naturligt. Och det brukar fungera. Jag har fått fantastiska resultat när det gäller både ex. värk och människor som mår psykiskt dåligt. Dom skriver och berättar att dom nu äntligen mår bättre än förut. Hur det fungerar? Det är jag inte helt säker på själv. Mycket omkring oss kan vi inte förklara, men att det funkar det, det vet jag.

Du kan också prova genom att maila mig. Det är helt gratis! Du får prova en healing gratis för att jag vill att alla som vill skall kunna prova. Jag utför min healing på distans. D. v. s. det spelar ingen roll var du bor eller befinner dig och du behöver inte besöka mig för att få din healing.


Nedan ser du ett urval av alla de mail som jag fått efter jag givit personerna i fråga healing:

En healing kl. 21.00...
Strax efter kl 21 kändes det som att jag lättade en liten liten bit från madrassen, jag flöt omkring. En stickande känsla i nästan hela höger sida, sedan bara värme. Efter healingen har jag känt mej mer avslappnad, inte så stressad och jag har ett klarare "tänk" nu än innan. Jag som alltid har svårt att slappna av blev mer än förbluffad när jag upptäckte att hela 35 minuter gått när det kändes klart. Tack Elixa, du får en extra stjärna på himlen av mej. Kram /Namn/

En kvinna har länge haft ont i ryggen.
Hon får healing och jag "går in i" hennes rygg och ser vad som är på tok. Jag använder min mentala "verktygslåda" och "borstar bort" de broskbildningar som jag ser att hon har i ryggen. Under ett ögonblick kände hon inte sin rygg alls. Den fanns liksom inte, sa hon. När hon efter healingen sätter sig på sängkanten så berättar hon att det "knäpper" till rejält i ryggen, och smärtan försvann nästan helt, och just då, på en gång.

Tack!
Jag kände av healingen och värken i min vänstra arm försvann, så tack för det! Kram /Namn/

Ännu ett tack:
"Du anar inte vad du gjort för mig! Jag är friskförklarad nu på psyk." "...Tack ur djupet av mitt hjärta. Love /Namn/"

måndag 12 november 2007

Vi stressar ihjäl oss!

Och värre och värre blir det. Det är så många som mår dåligt nu, att man kan bli mörkrädd! Vad göra då? Det bästa är såklart om man kan ändra på sin livssituation och på sitt sätt att leva. Måste du ha den där nya, glänsande dyra bilen? Eller en platt-TV som täcker hela vardagsrumsväggen? OK då, men troligt är att du inte blir särskilt mycket lyckligare av enbart det. Kan du inte stanna hemma från jobbet en enda sjukdag, för då klarar du inte alla avbetalningar? Är det värt det? Är det verkligen värt din hälsa för att kämpa med detta? Ja det avgör du själv. Det är ditt beslut helt och hållet. Är du kanske arbetslös eller sjukskriven? Det i sig kan kännas mycket stressande.
Du kanske inte kan ändra på detta i en handvändning även om du skulle vilja, men se då till att du ändå tar dig lite "egentid" då och då! Det är viktigt! Det behövs inte mer än 10 minuter i tystnad och lugn och ro om dagen för att det skall göra stor skillnad på hur du mår. Och då har din kropp åtmonstone en chans att återhämta sig från vardagsstressen en liten stund. Lyssna t. ex. på avslappnande musik (eller sitt i ett helt tyst rum, om du föredrar det, eller ännu hellre ute i naturen om du har möjlighet). Ligg eller sitt bekvämt och blunda. Försök att inte tänka utan att "bara vara". Det är inte lätt i början, men du lär dig. Se till att du får ha det tyst och lugnt omkring dig när du gör detta. Stäng av mobilen och annat som kan störa. Det här är DINA 10 minuter. Och vet du vad? Du ÄR faktiskt värd dem.