Just nu gör jag ingen gratis healing. Det är många som ber om det, och mycket annat också som händer just nu så det finns helt enkelt inte tid till det. Men titta gärna in på min hemsida ändå!
Kraft & Styrka! :)
lördag 6 februari 2010
Hej alla!
Upplagd av Rum 1900 kl. 17:58 0 kommentarer
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)